miercuri, 26 noiembrie 2008

Poze Manastirea Bujoreni

















10 comentarii:

  1. extraordinar de frumos. superb.

    RăspundețiȘtergere
  2. super..am fost acolo....

    RăspundețiȘtergere
  3. e foarte frumos acolo. iubi meu e de acolo asa ca e super orice e de unde e iubi meu...na ca am zis-o si pe asta...pffff

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumosh....:X am fost shi eu akolo ...;)):X debea astept sa vin la vara iarasi ...:x

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cand am ajuns prima data acolo erau doar 5-6 calugari

    RăspundețiȘtergere
  6. parintele calinic: este superb chiar s-a construit mmult si cu talent de cand am plecat eu de acolo

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am ajuns niciodata dar imaginile sunt foarte sugestive si cred k e un loc minunat.poate cu ajutorul lui Dumnezeu voi ajunge intr-o zi.

    RăspundețiȘtergere
  8. E de ajuns sa mergi o data si vei vedea cu cata liniste si impacare sufleteasca pleci de acolo.Nu poti descrie in cuvinte ce simti e ceva ce te invaluie si asa cum iti e dor de mama asa iti e dor de acel loc , de calugari , de DUMNEZEU.

    RăspundețiȘtergere
  9. e foarte frumos akolo!!!!! eu am fost akolo cand am terminat clasa a 12 a dupa ora festiva am plecat toti akolo la manastire! e deosebit de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  10. HRISTOS A INVIAT! Sunt Albu Alexandru Luigi din Craiova , nu am fost la manastirea bujoreni, dar materialele pe care le-am vazut is foarte inaltatoare duhovnicesc , vreu sa vin in vara asta 2012 prin august , sa vad adevarata vietuire ingereasca. Apoi sa vin in vara anului 2013 ca frate , apoi monah, s.a.m.d. ........... Email-lul meu este kyrie_eleison93@yahoo.com . VA MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere